Cudny poczatek tygodnia

Od poniedziałku same przyjemne rzeczy!!!
W Paryzu slonecznie i znalazłam chwilkę by nacieszyć się miastem w promieniach słońca.

Udalo mi sie dotrzec do kilku ulubionych sklepików z tym co kocham najbardziej. 
Zdecydowanie nie sa to ostatnio sklepy z odzieza, choc mala wymiana garderoby by sie przydala!

Po sklepach z art. dekoracyjnymi, meblami i innymi  cudeńkami mogłabym buszować bez konca! 
A wczoraj po raz kolejny dotarłam do MERCI

Wszyscy uwielbiajacy styl skandynawski znaja biale papierowe torby,
które przewijają sie to tu, to tam...

Sklep zachwycający! Proste, piękne cudeńka, a inspiracji mnostwo!!!
Tylko mieszkanie troszke za male, a portwel za ubogi... 

Marzyc nikt jeszcze nie zabronił! 
A w domu czekała na mnie ogromna niespodzianka ! Dostałam mnostwo kwiatow, radosc przeogromna! 

Uwielbiam wszelkie biale i ofiarowane tak po prostu,  bez okazji!




Udanego tygodnia!

1 komentarz:

  1. Wow rzeczywiście dużo tych kwiatów, piękne są :) a bez okazji cieszą podwójnie. Zazdroszczę możliwości zajrzenia do takiego sklepu, jak Merci. I tej pięknej papierowej torby ;) Masz rację, marzyć zawsze można, a nawet trzeba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń