Kuchennie

Próbowałam odszukać zdjęcia naszej kuchni z ponad 2 lat...ale nici z tego...w sumie to nie byłoby się czym się chwalić...Na początku wogole nie przywiązywaliśmy uwago do tego jak mieszkamy, bo do końca nie byliśmy pewni jak długo tu zagościmy. Z czasem jednak już miałam dosyć tej tymczasowej kuchni, która składała się z zlewu, lodówki, dwóch regałów, podręcznego stołu i dwóch elektrycznych palników.

Patrząc w przyszłość, raczej zbyt długo nie zostaniemy w naszym wynajmowanym gniazdku, wiec nie chcieliśmy inwestować w nie nasze mieszkanko.Dlatego zdecydowaliśmy sie na zakup tylko kilku szafek i niezbadanych rzeczy. Uwielbiam kuchnie bez szafek wiszących... niezbyt praktyczne w małych kuchniach, gdzie trzeba sie nagimnastykować, by pochować to i owo...
Moja wymarzona kuchnia na pewno będzie biała, z drewnianym blatem i prostymi frontami, z cegłą, oknem nad zlewozmywakiem,bez wiszących szafek, witrynka wypchana piękna biała porcelana 
 i dużym,drewnianym, surowym stołem.

Z mojej tymczasowej i tak bardzo się ciesze ;)




...  

1 komentarz: