Obsesja...

Od pewnego czasu limituje czas przeznaczony na przeglądanie blogów wnętrzarskich...
Od kiedy pamiętam wnętrza mnie fascynowały, a mój pierwszy katalog Ikea przywieziony przez tatę gdy chyba miałam 8 lat do dziś krząta się po domu (!). Pamiętam jak marzyłam o moim pokoiku na strychu i który pieczołowicie planowałam...
W pewnym okresie chciałam pójść do szkoły, związanej z wnętrzarstwem...ale moja edukacje powędrowała w zupełnie innym kierunku, a miłość do wnetrz pozostała.

***
No tak skoro to taka moja wielka pasja i obsesja, powinna się jej poświecić bezgranicznie,
 a ja tymczasem ograniczam czas przeznaczony na przyjemności...
To tylko tymczasowo, bo mnóstwo innych rzeczy pilniejszych do zrobienia.
Obiecywalam sobie, ze po zakupie dywanu już nie tykam się niczego  
Tymczasem wykorzystałam tez mój urlop na małe zmiany  ;)
W kuchni zagościł nowy regal, wtorkowa wymiana grzejników, zmotywowała mnie do małego przemeblowania w sypialni, przewietrzenia szaf, szafeczek i regałów, ksizaki w końcu zostały uporządkowane według kolorów, a w rakach pojawiły się nowe zdjęcia...





W tajemnicy zdradzę, ze znalazłam taborecik fajny...
Za grosze, do przeszlifowania i pomalowania
... i do odbioru dziś wieczorem...  
 :)
Milego dnia!

4 komentarze:

  1. Fajna witrynka. A stolik z palety wygląda super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak ja Cię rozumiem. Sama często nie mogę się oderwać od blogów i stron wnętrzarskich, a obowiązki czekają... Bardzo mi się podobają zmiany u Ciebie, fajnie podglądać jak tworzy się piękne wnętrze :) uporządkowana witrynka prezentuje się swietnie. Pozdrawiam i również miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:) Ja ciesze sie jak male dziecko z kazdej zmiany:) A uporzadkowana witrynka cieszy oko... ach szkoda, ze czasem mojej ulubione ksiazki w takich pstokatych kolorkach, ze musze upychac je gdzies z tylu..ale nie bede kupowala ksiazek, ze wzgledu na okladki... choc ostatnio coraz czesciej kupuje w wersi ebookow...bo miejca coraz mniej...pozdrawiam!!!

      Usuń