Sypialniane pomysly

Jak przygotowania świąteczne?
Ja zostałam piekarzem... o i to nie byle jakim ;) Pierniczki zrobiły furorę w Paryżu, 
a ja każda wolna chwile spędzam na ich pieczeniu i dekorowaniu!
W międzyczasie szukanie ostatnich prezentów,praca, nauka i 
  planowanie tego co do załatwienia w Polsce itp.itd... 

W mieszkaniu mialam juz nic nie zmianiac, ale drazni mnie nasza sypialnia. 
To, ze kolor ścian ma żółty ulegnie pewnie zmianie
 (choć jest to bardzo słoneczny kolor i ze względu na to, ze mamy mało światła w mieszkaniu ciężko
 będzie mi się z nim rozstać)
Jeszcze o kolorze nie zdecydowałam, poza tym z malowaniem poczekam pewnie do wiosny...
Chciałabym by było jasno i przytulenie.
 Zastanawiam się nad zainstalowaniem zagłówka i pokrycia materaca
 (takie coś co zwisa w dol łózka, aż do podłogi). 
Bardzo podobają mi się te drewniane, surowe, choć możne postawie na praktyczność i będzie biała poleczka, na które można położyć książkę wodę itp.  


 W związku z tym, ze okno znajduje się tuz na łóżkiem, a bezpośrednio obok kaloryfer, ciężko postawić stolik nocny. Zastanawial sie nad jakims malutkim krzesełkiem czy stolikiem, który w okresie grzewczym umieszczę w innym miejscu. 


Zainstalowanie czegoś nowego do okien (we Francji okna montowane sa "w środku" co oznacza brak parapetów i rama okna wystaje poza ścianę) to będzie kolejna zmora,ale niestety cos musi być bo mieszkanie na parterze.




Pewnie zostanie wymieniona tez komoda, mysle nad jakas prosta biala, ktora pomiesci niezliczone ilosci rzeczy :) Wymienieniu ramek ze zdjeciami, moze pojawia sie moje ulubione plakaty?



Uwielbiam takie planowanie:) Byle tylko udało sie zrealizować choć cześć z tego!
Musi byc na pewno takim kosztem, bo nie wiem jak długo tu pobędziemy. 
To mój pierwszy noworoczny plan:)

Milego tygodnia!
Ann

3 komentarze:

  1. Na pewno się uda coś wykombinować ;) moim zdaniem najwięcej przytulności w sypialni dają tekstylia, czyli jeśli chcesz odmienić jej wygląd to najlepiej jakieś nowe poduszki ozdobne, narzutę albo koc w roli narzuty - to są dodatki, które przecież przy przeprowadzce weźmiesz ze sobą. Pokrycie na dolną cześć łóżka też jest świetnym pomysłem, nie wiedziałam że można coś takiego kupić :) przynajmniej w Polsce nie widziałam tego w żadnym sklepie. Zasłony też pięknie dodadzą klimatu, a moim zdaniem świetnie wyglądają takie za długie zasłony ;) wnętrze nabiera elegancji od razu. Jeśli nie masz miejsca na stolik nocny (tak jak ja...) to półka jest chyba najlepszym wyjściem, a już idealnie jakby miała jakąś szufladę na dole, ale nie wiem czy coś takiego można znaleźć i jeszcze żeby miało niewielkie wymiary :/ powodzenia ze zmianami :) miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzekuje za rady :) Na pewno poszukam czegos przytulnego na lozko, juz nawet kilka pozycji mam na oku. Co do tego czegos co zwisa to jest dosyc sporo ich na rynku ze Francji, choc widzialam, ze sa np. w zara home. O tutaj link do kilku propozycji. www.marieclairemaison.com/,relookez-votre-chambre-en-un-tour-de-lit,200315,284798.asp#?slide=
    7
    Co do zaslon chyba sie nie zdecyduje, za mala przestrzen, zrobie zdjecie sypialni w najblizszym czasie to zobaczysz, niestety tylko jedno ustawienie lozka jest mozliwe...ale to styczniowe plany:) Na pewno bedzie przyjemniej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są te materiałowe pokrycia na łóżko! Można od razu odmienić wygląd sypialni. A że zwykle na łóżku jest pościel i narzuta wszystko się komponuje w jedną całość :) Pozdrawiam :*

      Usuń