Good bye!


Nie, to nie rozstanie z blogowaniem, choć ostatnio bardzo mało mnie tu...
Powodów sporo, a gwoźdź do wszystkiego dobiła moja angina.
Chyba pierwszy raz tak potwornie rozłożyło mnie na łopatki.  
Dzis juz o niebo lepiej, ale pojawiły się problemy żołądkowe.
Mam nadzieje, ze wszystko szybko wroci do normy! 
Juz w przyszłym tygodniu wyjazd na wakacje!



  Szczerze powiedziawszy tegoroczny urlop mamy zupełnie niezaplanowany. 
Poza biletami na drugi koniec świata i luźnymi notatkami 
nic, nul, zero! 
Pora zakasać rękawy i zorganizować choć kilka pierwszych dni i odpocząć po podroży.
Reszta na pewno sama jakos sie potoczy.
Na pewno będzie pięknie i nie obedzie sie bez niezapomnianych przygód. 


Mam nadzieje, ze tegoroczna wyprawę uda mi sie zrelacjonować po powrocie, a nie prześpię 
jej tak jak ubiegłorocznej z Peru! 

A Wy juz po czy przed wakacjami? 
Ciekawa jestem waszych ulubionych wakacyjnych kierunków. 

Tymczasem czy przed czy po zycze wszystkim wspaniałego lata!
Ja pojawię się dopiero pewnie w sierpniu, jak tylko wypocznę po podroży!


Ahoj!




9 komentarzy:

  1. Wow! Zazdroszczę Ci takich egzotycznych wypraw! Przywieź zdjęcia i się pochwal wyprawą :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez malo u mnie i nie wiem czy to sie zmieni bo od poniedzialku urlop :) i kierunek ojczyzna :) milego wypoczynku i przygod!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie! Udanego urlopu!!! :) By pogoda dopisala!

      Usuń
  3. W takim razie zdrówka i udanych wakacji :)!!! ja właśnie szukam inspiracji na tegoroczny wyjazd (patrz. październik/listopad) być może znajdę je na Twoim blogu ;) czekam na relację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz wrocilam! Zdjec mnostwo ! Jak tylko dojde do siebie podziele sie!

      Usuń
  4. A gdzie lecisz? :D Zazdroszczę wakacji! Moje w tym roku pod znakiem przeprowadzki, chociaż po przyjeździe będziemy jeszcze mieli trochę wolnego z TŻem i na pewno je wykorzystamy na zwiedzanie regionu i plażowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwej podróży i czekam na relację po powrocie!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia i szerokiej drogi, choć w sumie na drugi koniec świata to lepiej powinno brzmieć pięknych chmur za oknem samolotu ;) Czekam na relację z niezaplanowanych wakacji na końcu świata ;)

    OdpowiedzUsuń