Sofy, fotele i inne bajery...vibieffe

Kolejne perełki, które skradły moje serce! Kanapy włoskiej firmy Vibieffe są przecudne. Pasują idealnie do każdego stylu i są ponad czasowe! Ich naturalne kolory od razy przypadły mi do gustu. Ich proste, eleganckie a zarazem oryginalne formy nadają im małego pazurka, wprowadzają nutkę radości nawet do najbardziej monotonnego wnętrza. 


Element, na który na pierwszy rzut oka nie zwracamy uwagi - stópki sofy czy fotela, w tym przypadku od razu przyciągają wzrok. Drewniane, metalowe o przedziwacznych kształtach nadają im dostojności i charakteru.
A tym powyższym narożnikiem nie pogardziłabym w moim przyszłym domku...miękki wygodny... w sam raz na popołudnie z książką i pyszną kawką.



Dla niektórych jednym z minusów może być wysokość kanap i foteli ( ok 30 cm na ziemią ). Dla mnie jednak ich wygoda i look są bezkompromisowe!

Więcej cudnych kanap i zdjęć tutaj

3 komentarze:

  1. uwielbiam takie klimaty:))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprawdzie już wyobrażam sobie te ceny, ale... i tak zapytam - czy orientujesz się czy i ewentualnie gdzie można kupić te meble w Polsce? Są piękne... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowe, bardzo mi się podobają. Też kierowałam się designem przy wyborze. I jakością. Wybrałam Sofami.pl i to był najlepszy możliwy wybór.

    OdpowiedzUsuń